понедельник, 14 декабря 2015 г.


Модуль 9
       Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні. Та про роль і місце диференційованого навчання при плануванні матеріалів з фасилітації. Стратегії фасилітації підтримують навчальний процес та віддзеркалюють стратегії оцінювання, про які йшлося у попередніх модулях. Я зрозуміла, що інтернет-ресурси, в яких зберігаються завдання, вправи та приклади, які учні завжди можуть переглянути, ресурси з переліком необхідних джерел, інструкції для допомоги діяльності учнів у проекті; а також ресурси, які надають посилання на сайти для співпраці; є засобами для практики, повторення та застосовування отриманих знань та навичок
 
.

Комментариев нет:

Отправить комментарий