вторник, 15 декабря 2015 г.

Модуль 11
  У цьому Модулі я та мої колеги поділилися створеними Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових мого Портфоліо я з’ясувала, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів.
  З усього того, чого я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення  учнівських проектів. Учитель, орієнтований на  реалізацію проектної діяльності, повинен не лише добре знати свій навчальний предмет, а й бути компетентним в інших галузях науки, бачити точки їх зіткнення. Головне педагог повинен добре знати можливості своїх учнів, їх нахили, здібності, конкретні уміння, інтереси та бажання. Особливо  важливо результати учнівських проектів публічно демонструвати, де вчитель може керувати цією демонстрацією. Програма  Intel   заохочує учителів широко впроваджувати в педагогічну практику саме  проектні технології, здатні розвивати дослідницькі, пошукові, аналітичні вміння та навички учнів.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий